streda 17. septembra 2014

Kokosové pusinky bez cukru

Rozhodla som sa urobiť zdravšiu verziu kokosových pusiniek. Do bielkového  cesta som nepridala žiadny cukor. Recept je veľmi rýchly, jednoduchý a chutný. :) 

Na 10 pusiniek potrebujeme:

  • 5bielok
  • 100g kokosu
  • šľahačkovú smotanu alebo šľahačku v prášku
  • džem alebo ovocie
Postup:
Rúru si predhrejeme na 180°C a vystelieme papierom na pečenie. Bielky si šľaháme, štačí tak 40 sekúnd maximálne minúta. Potom postupne vareškou primiešavame kokos. Na plech lyžicou tvarujeme pusinky a uprostred malou lyžicou urobíme dierku na plnku. Dáme piecť na 10-15 minút. Zatiaľ si vyšľaháme šľahačku, ktorú dáme vychladniť do chladničky. Šľahačka v prášku drží lepšie tvar, preto som zvolila tú,ale kľudne môžete použiť aj smotanu na šľahanie. Ovocie, ja som použila marhule si rozmixujeme ponorným mixérom. Upečené a vychladené pusinky ozdobíme šľahačkou a rozmixovaných ovocím.

Dobrú chuť ! :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára