utorok 3. júna 2014

Domáce nanuky

Pomaly sa nám blíži teplé letné obdobie, a tak som sa rozhodla, že si vyrobím domáce osviežujúce nanuky. Urobila som rovno tri variácie a všetky chutia skvele. Už si len vyberte vašu naobľúbenejšiu zmrzku :) Sladké maškrtenie prajem :)



inšpirácia-LaPetit

Tvarohovo-jogurtové nanuky  

  • 180g hladkého tvarohu
  • 150g bieleho jogurtu
  • 1PL medu
  • kvapka vanilkovej esencie
  • ovocie
Jogurtovo-kokosové nanuky
  • 330g bieleho jogurtu
  • 2PL kokosu
  • med podľa chuti
  • ovocie

Gaštanovo-jogurtové nanuky
  • 4PL gaštanového pyré
  • 8PL bieleho jogurtu
  • ovocie


Postup:

Vo všetkých troch receptoch som zmiešala uvedené suroviny. Potom som primiešala jahody a maliny, môžete pridať aj ríbezle alebo rôzne iné obľúbené ovocie. Zmesou naplníme nanukové formičky a dáme na približne 30 min do mrazničky. Potom ich vyberieme, vložíme paličky a necháme pár hodín ztuhnúť v mrazničke. Uvedené množstvá z každého receptu mi vystačili na 4 nanuky.

S láskou Domi ©

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára